BİLGİ GÜVENLİĞİ YÖNETİM POLİTİKASI

  • - Etik değerlere* bağlı bir hizmet anlayışı çerçevesinde müşterilerimizin ihtiyaçlarına zamanında,  güvenilir ve sürekli cevap vererek;  müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak,
  • - Mükemmelliğe ulaşmak için, tüm çalışanların katılımı ile yenilikleri süreçlerimize uyarlayarak; sürekli iyileştirme anlayışını şirket kültürümüzün ayrılmaz bir parçası haline getirmek,
  • - Paydaşlarımızla** etkin iletişim teknikleri kullanarak hizmet zincirimizde karşılıklı güvene ve bilgi paylaşımına dayalı ilişkiler kurmak ve geliştirmek,
  • - Marka imajını ve bilinirliğini korumak,
  • - Kalite konusunda alt üreticilerimize geri bildirimler vermek ve problemlere birlikte çözümler bulmak. Böylece onlarınfarkındalık ve bilgi düzeylerini artırarak mesleki ve bireysel gelişmelerini sağlamak,
  • - Çalışanlarımızın memnuniyet ve morallerini yüksek seviyede tutmak,

Faaliyetlerimizi ve hizmetlerimizi gerçekleştirirken Kalite Yönetimi konusunda yasal gereklilikler ve standartlara uymayı taahhüt ederiz.

* Etik değerlerimiz: Kanunlara, müşteri ile yapılan anlaşma şartlarına uygun hareket etmek, verilen taahhütleri yerine getirmek.

** Paydaşlarımız: Çalışanlarımız, tedarikçilerimiz, müşterilerimiz, alt işverenler

 

IPEKYOL  ISO 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi’nin şartlarını yerine getirmeyi, etkinliğini sürdürmeyi ve sürekli geliştirme faaliyetini devam ettirmeyi, yasal şartlar ve müşteri şartlarını da göz önünde bulundurarak, mevcut ve oluşabilecek riskleri de dikkate almak yoluyla bilgi güvenliği gereksinimlerini karşılamayı politikası olarak belirlemiş ve ilgili taraflara sunmuştur.