Teslimat ve Kargo

Ürünüm ne zaman kargoya verilir?

Hafta içi verdiğiniz siparişler 2-4 gün içinde hazırlanıp kargoya teslim edilir. Hafta sonu ve tatil günlerinde verilen siparişler takip eden ilk iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir.
*İndirim dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle kargoya verilme süresi 4-7 iş günü arasında değişmektedir.

Sipariş takibimi nasıl yapabilirim?

"Siparişlerim" sayfasından tüm siparişlerinizi ve kargo durumlarını görüntüleyebilirsiniz.

Siparişimi tamamladıktan sonra kargo bilgilerimi nasıl takip edeceğim?

"Siparişlerim" sayfasından ilgili siparişinizi görüntüleyip "Kargo Takip" linkine tıklayarak durumunu görebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza e-posta gönderilir.

Siparişimi aynı gün teslim alabilir miyim?

Aynı gün teslimat hizmetimiz şu an için yalnızca İstanbul’da geçerlidir. Mağaza tarafından yapılan gönderilerde maalesef aynı gün teslimat yapılamamaktadır. Aynı gün teslimat ile verdiğiniz siparişlerde iptal işlemi gerçekleştirilemez, iade ve değişim koşulları ise standart gönderim ile aynıdır.

Aynı gün teslimat ücretli midir?

Aynı gün teslimat hizmetimizin ücreti 12,90 TL'dir. Siparişinizi iade ettiğiniz durumda ücret iadesi gerçekleştirilemez.

Aynı gün teslimat siparişlerinde ürünüm ne zaman kargoya verilir?

Saat 13.30’e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün saat 22.00’ye kadar, 13.30’dan sonra verdiğiniz siparişler ise ertesi gün tarafınıza teslim edilir.

Kargo işlemleri için ücret ödeyecek miyim?

Ipekyol.com.tr’den yapacağınız 70 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti ödemezsiniz. 70 TL altındaki siparişler 6.95 TL olarak ücretlendirilmiştir.

İndirim dönemlerinde ürünüm ne zaman kargoya verilir?

İndirim dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle, siparişinizin kargoya verilme süresi 4-7 iş günü arasında değişmektedir.

Hafta sonu ve tatil günlerinde verdiğim siparişler ne zaman kargoya verilir?

Hafta sonu ve tatil günlerinde verdiğiniz siparişler takip eden ilk iş günü içinde kargoya verilir.

Hangi kargo şirketi ile çalışıyorsunuz?

Mağazadan yapılan gönderimler UPS Kargo ile, diğer tüm siparişleriniz "MNG Kargo" ile tarafınıza teslim edilir.

Teslimat adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

Onaylanan siparişleriniz için adres değişikliği yapılamaz. Yanlış/eksik/farklı bir adreste iseniz siparişinizi iptal edip yeni sipariş oluşturmanızı öneririz.

"Sipariş adresinizi "Hesabım" sayfasında bulunan "Adreslerim" bölümünden değiştirebilir ya da satın alma işlemi sırasında "Yeni Adres Tanımlamak İstiyorum" butonunu işaretleyerek yeni adresinizi tanımlayabilirsiniz. Bu adres o andan sonraki siparişinizde kabul edilen teslimat adresi olarak çıkacaktır.

Kargo görevlisi teslimat adresinde beni bulamazsa ne olur?

Adreste bulunmamanız durumunda kargo görevlisi gönderinizi en yakın şubeden alabileceğinize dair bir not bırakır. Gönderinizi 3 gün içerisinde şubeden almamanız durumunda otomatik olarak iadesi gerçekleşir.

Siparişimdeki ürünler eksik geldi. Ne yapmalıyım?

Kargonuzu mutlaka kargo yetkilisinin yanında açmalı ve içindeki ürünlerin faturanız ile aynı olduğundan, paketinizin bozulmamış olduğundan emin olmalısınız. Eksik olduğunu fark ettiğiniz kargonuzu bekletmeden kargo görevlisine iade edebilirsiniz. İadenizi gerçekleştirirken paket içindeki iade formuna iade sebebinizi yazmayı unutmayın. “Hesabım” sekmesindeki “Sipariş detayı” adımından iade işlemini tamamlayın.

Siparişimdeki ürün/ürünler yanlış geldi. Ne yapmalıyım?

Siparişinizdeki ürün/ürünler ile faturanızda yazan ve koliden çıkan ürün/ürünler birbiri ile aynı değilse teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde tarafımıza başvurabilir, ardından size verilen kargo gönderi kodu ile hiçbir kargo ücreti ödemeden ürünü geri gönderebilirsiniz.

Faturam siparişimle birlikte teslim edilmedi. Ne yapmalıyım?

Her sipariş, faturasıyla birlikte kargoya verilir. Resmi faturanız, siparişinizin yer aldığı kolinin dışında, şeffaf plastik bir cep poşet içinde size ulaştırılır. Herhangi bir nedenden dolayı, faturanız siparişinizle birlikte gelmediyse kargo yetkilisine fatura talebinizi tekrar iletin. Talep ettiğiniz halde size teslim edilmeyen faturalarınız için tutanak hazırlatın ve bu konuda bizi bilgilendirin. Böylece, en kısa zamanda faturanızın aslı ya da “aslı gibidir” kaşeli bir kopyasını adresinize gönderebiliriz.

İade kargosu için ücret ödeyecek miyim?

Anlaşmalı olduğumuz “MNG Kargo”'yu tercih etmeniz durumunda kargo ücreti ödemezsiniz. İade için bunun dışında bir kargo şirketini tercih etmeniz durumunda, kargo ücreti müşteri tarafından karşılanır

Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?
Ipekyol’dan verdiğiniz siparişler adresinize teslim edildiğinde, kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo paketini açıp kontrol etmenizi öneririz. Paket içeriğinde herhangi bir yanlışlık varsa ya da ürünler hasar görmüş, deforme olmuşsa lütfen kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatıp bu konuda bizimle iletişime geçin.

Arama
E-mail adresinizi giriniz
Adet:
Beden:
Seçtiğiniz ürün sepete eklendi
Mail adresini giriniz
Düzenle
0000 0000 0000 0000
Güvenlik Kodu
Ad Soyad
5xx
xxxxxxx
ZUBİZU Kampanyası kullan
Ürün Detayları
Teslimat ve Kolay İade
Ürün Kodu:
Ara
Önceki Siparişleriniz
Önceki siparişleriniz için tıklayın
İpekyol Kart Puanım
Üyelik Bilgilerim
Ürünler
Teslimat Bilgileri
Veya