SIK SORULAN SORULAR

İADE VE DEĞİŞİM
  • Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?


  • Siparişimi iptal ettim, iadesini ne zaman ve nasıl geri alacağım?

    Sipariş iptal işleminizi tamamladığınızda iptal edilen ürünlerle ilgili bilgi e-posta adresinize gönderilir. Ödeme şeklinize göre para iadesi gerçekleştirilir ve tarafınıza e-posta ile bilgilendirme yapılır. Para iadesinin hesabınıza yansıma süresi bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilmekle birlikte bu işlem 1 ila 7 gün sürebilmektedir.

  • Satın aldığım ürünü nasıl değiştirebilirim?

    www.ipekyol.com.tr adresinden satın almış olduğunuz kullanılmamış ve tadilat yapılmamış ürünlerinizi, fatura ile fatura tarihinden itibaren en geç 45 gün içerisinde herhangi bir Ipekyol mağazasından değiştirebilirsiniz.

    Miss Ipekyol etiketli ürünler için değişim yalnızca Outlet mağazalarından yapılmaktadır.

  • Hediye gönderilmiş bir ürünü nasıl değiştirebilirim?

    Hediye ürün değişimlerini, belirtilen süre dahilinde herhangi bir Ipekyol mağazasından yapabilirsiniz. Hediye Değişim Kartınızı yanınızda bulundurmanız gerekmektedir.

  • Taksitli ödemelerimin iadesi nasıl yapılır?

    Ödemenizi taksitli olarak yaptığınızda, iadeniz her ay kartınıza, taksit tutarları kadar artı bakiye olarak yansıyacaktır. Yapılan iadenin kredi kartınıza her ay taksitli olarak yansıması tamamen bankaların süreç ve uygulamalarıyla ilgilidir. İade işlemini ekstrenizde görebilir, konu hakkında detaylı bilgiyi bankanızdan alabilirsiniz.

  • İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödeme hesabıma yansır?

    İade ettiğiniz tüm ürünler depomuza ulaştığında iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. İadeniz kabul edilip gerçekleştiğinde e-posta ile bilgilendirilirsiniz. İadenin hesabınıza yansıma süresi banka tarafından belirlenir.

  • İade ve değişim koşulları nelerdir?

    Küpe ve benzeri kişisel kullanım ürünlerinin, hijyenik sebepler dolayısıyla değişim ve iadesini kabul edilmemektedir.

    Hijyen kuralları gereğince web sitemizden satın aldığınız plaj giyim ve kozmetik ürünlerin değişim ve iade süreçlerinde özel koşullar uygulanmaktadır.

    1- Kozmetik Ürünlerde Değişim ve İade Süreci Tüm kozmetik ürünlerimizde koruyucu bir ambalaj bulunmaktadır. İade ve değişim durumunda bu ambalajın zarar görmemiş olması; paket üzerinde herhangi bir hasar bulunmaması gerekmektedir. Aksi durumda ürün değişimi ve iadesi yapılamamaktadır. Kullanılmamış olsa dahi jelatini ve/veya koruma bandı açılmış ev kozmetiği ve kişisel bakım ürünlerinin hiçbir koşulda iadesi kabul edilememektedir. El kremlerinde de koruma bandı açılmışsa iade kabul edilmeyecektir.

    2- Plaj Giyim İade Değişim Süreçleri İade ve değişim durumunda ise tüm etiketlerin ve koruyucu bandın zarar görmemiş olması; üründe herhangi bir leke ya da hasar bulunmaması gerekmektedir. Aksi durumda ürün değişimi ve iadesi yapılamamaktadır.

    Ürün, tüm aksesuarları sağlam şekilde teslim edilmeli; koruyucu çantası dâhil olmak üzere orijinal ambalajı ile kullanılmamış olmalıdır.

    Üründe deforme olması durumunda incelemeye alınması gerekmektedir. İnceleme sonrasında iade ya da ret kararı verilerek tarafınıza bilgilendirmesi yapılacaktır.

    Ürünlerin iadesi, özel çantasıyla birlikte kabul edilmektedir.

    Bikiniler, takım halinde satılmaktadır. Bu ürünlerin iade ve değişim sürecinde eksiksiz bir şekilde teslim edilmesi gerekmektedir.

    ipekyol.com adresinden almış olduğunuz ürünün hatalı çıkması halinde ya da bedenin uygun olmaması gibi kişisel durumlarda teslimat tarihinden itibaren en geç 14 gün içerisinde herhangi bir Ipekyol mağazasından iade ve değişim yapılabilmektedir.

    Satın aldığınız ürünü, belirtilen tüm koşullar uygunsa faturanızı beyan ederek değişim ve iadesi yapabilirsiniz.

BEDEN KLAVUZU
  • Giysi

    Beden Göğüs (cm) Bel (cm) Basen (cm)
    34 82 62 90
    36 86 66 94
    38 90 70 98
    40 94 74 102
    42 98 78 106
    44 102 82 110
    Beden Göğüs (cm) Bel (cm) Basen (cm)
    XS 82 62 90
    S 86 66 94
    M 90 70 98
    L 94 74 102
    XL 98 78 106
    XXL 102 82 110
  • Bedeninizi nasıl ölçmelisiniz ?

    Göğüs
    Göğsü en geniş kısmından ölçün.
    Bel
    Karın bölgesini en dar kısmından ölçün.
    Basen
    Basen çevresini en geniş kısmından ölçün.
    Tüm ölçülerin birimi CM’dir.
  • Pantolon ve Jeanler

    Beden Bel (cm) Basen (cm)
    34 62 90
    36 66 94
    38 70 98
    40 74 102
    42 78 106
    44 82 110
  • Yüzük

    1 2 3
    16,5 17,5 18,5

    Satın alacağınız yüzüğün ölçüsüne ulaşmak için daha önceden kullanmış olduğunuz bir yüzüğünüzü yatay olarak masaya koyarak içten içe yüzüğün en geniş kısmından çapını ölçünüz. Cetveldeki milimetre değeri ile yüzük ölçüsü tablomuzu karşılaştırarak yüzük ölçünüzü bulabilirsiniz.

  • Ayakkabı ve Bot

    Beden Ayak Ölçüsü (cm)
    35 22,35
    36 22,99
    37 23,63
    38 24,27
    39 24,9
    40 25.54
    41 26,18
    42 26,82
  • Uluslararası Beden Ölçüleri

    EU INTERNATIONAL İNGİLTERE İTALYA FRANSA ABD
    34 XS 6 40 36 4
    36 S 8 42 38 6
    38 M 10 44 40 8
    40 L 12 46 42 10
    42 XL 14 48 44 12
    44 XXL 16 50 46 14
  • Uluslararası Ayakkabı Ölçüleri

    AVRUPA İNGİLTERE İTALYA ABD
    35 2 35 4,5
    36 3 36 5,5
    37 4 37 6,5
    38 5 38 7,5
    39 6 39 8,5
    40 7 40 9,5

İZİNLİ İLETİŞİM
  • Ipekyol'dan SMS almak istemiyorum, ne yapmalıyım?

    SMS gönderim listesinden çıkmak için talebinizi mağazalarımıza iletebilir, müşteri hizmetlerini arayarak belirtebilir veya ITM RET yazıp 4946’ya SMS göndererek oluşturabilirsiniz.

  • Ipekyol'dan E-posta almak istemiyorum, ne yapmalıyım?

    E-posta gönderim listesinden çıkmak için gönderilen bültenlerimizin altındaki GÖNDERİM İPTAL linkine tıklayabilir, mağazalarımızdan talep edebilir, müşteri hizmetlerini arayabilir veya ITM RET yazıp 4946’ya SMS gönderebilirsiniz.

  • Üyelik iptali için ne yapmalıyım?

    Üyeliğinizi iptal etmek için www.ipekyol.com.tr/kisisel-bilgilerim/ adresindeki formu doldurarak üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.

ÜYELİK
  • Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim? Neden üye olmalıyım?

    Alışveriş yapmak için üyelik bilgilerinizi girmelisiniz siparişlerinizin takibini sistem üzerinden yapabilmeniz ve siparişiniz ile ilgili sizinle gerekli durumlarda iletişime geçilebilmesi, sipariş statü güncellemelerinin tarafınıza iletilebilmesi için üyelik oluşturmalısınız.

    Ana sayfada sağ üst köşede bulunan üyelik ikonuna tıklayıp açılan sayfadaki formu doldurarak üye olabilirsiniz. Ipekyol üyesi olduğunuzda size özel avantajlardan herkesten önce haberdar olur, üyelik ayrıcalıklarını doyasıya yaşarsınız.

  • Üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim? Üyeliğimi iptal edebilir miyim?

    Cep telefonu ya da e-mail adresi gibi kişisel üyelik bilgilerinizi, Müşteri Hizmetleri ile görüşme sağlayarak güncelleyebilirsiniz.

    Üyeliğinizi iptal etmek için sağ üst köşedeki Hesabım başlığı altında bulunan "Üyelik Bilgilerim" bölümünden "Üyeliğimi İptal Et" seçeneğini tıklayarak üyelik iptali sürecinizi başlatabilirsiniz.

  • Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

    Üye girişi ekranındaki "şifremi unuttum" linkine tıklayın. Kayıt esnasında kullandığınız e-posta adresinizi ve güvenlik karakterlerini girerek şifrenizin e-posta adresinize gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

SİPARİŞLER
  • Nasıl sipariş verebilirim?

    Üye girişinizi yaptıktan sonra alışverişe başlayabilirsiniz. Satın almak istediğiniz ürünleri, renk ve beden seçeneklerini işaretledikten sonra sepetinize ekleyebilir, teslimat ve ödeme bilgilerini doldurarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

  • Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?

    Ipekyol’dan verdiğiniz siparişlerin zamanında ve eksiksiz olarak adresinize gönderilebilmesi için teslimat ve fatura adresinizin doğruluğundan emin olmalısınız. Teslimat adresinizi doğru ve eksiksiz olarak yazmaya özen gösteriniz. Fatura adres bilgileri, faturalama işleminden sonra değiştirilemez. Bu nedenle fatura bilgilerinizin doğruluğundan emin olmadan siparişinizi onaylamayın. Tüm gönderiler adrese ve ilgili kişiye yapılır, kargo şubesinden ürün teslimatı yapılmaz. Alıcının adreste bulunmaması durumunda, kimlik bilgileri kontrolünden sonra birinci dereceden yakınına teslimat yapılabilir.

  • Türkiye’nin her yerinden sipariş verebilir miyim?

    Türkiye’nin her yerinden sipariş verebilirsiniz.

  • Siparişimi iptal edebilir miyim?

    Sipariş tamamlanma aşamasından sonra siparişin iptal süreci 30 dakikadır. Bu süreçte siparişinizi iptal ederek ödemenizi geri alabilirsiniz. 30 dakikadan sonra siparişiniz depomuz tarafından fatura aşamasına geçilip kargo süreci başlatılacağından iade aşamasına geçecektir.

ÖDEME
  • Nasıl ödeme yapabilirim?

    Banka kartı veya kredi kartı ile ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. Taksitlendirme seçeneği banka kampanyalarına göre değişkenlik göstermektedir. Banka/kredi kartlarına göre taksit seçeneklerini “Ödeme” sayfasından görüntüleyebilirsiniz.

  • Siparişimi tamamlamak için neden TC kimlik numaramı girmeliyim?

    Şirket olarak E-Arşiv uygulamasına tabi bulunmaktayız. 433 Sıra No’lu Vergi Usul Kanunu Tebliği uyarınca , faturada TC Kimlik numarasının yer alması zorunludur.

  • Fiyatlarınıza KDV dahil mi?

    ipekyol.com.tr üzerinden satılan her ürünün fiyatına KDV dahildir.

  • Kampanya, indirim ve Ipekyol Club puanım ile nasıl ödeme yapabilirim?

    Ödeme adımında size özel tanımlı kampanyalar otomatik olarak toplam tutardan düşecektir. Promosyon kodu ekle alanından kampanya kodunuzu ekleyerek ya da aktif Ipekyol Club puanınızı kullanarak ödeme işleminizi tamamlayabilirsiniz.

  • Gift Card ile ödeme yapabilir miyim?

    Mağazalarımızdan satın alınan gift cardlar ipekyol.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde kullanılmamaktadır.

TESLİMAT VE KARGO
  • Ürünüm ne zaman kargoya verilir?

    Siparişleriniz 1-3 iş günü içinde hazırlanıp kargoya teslim edilir.

    *İndirim dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle kargoya verilme süresi değişmektedir.

  • Siparişimi tamamladıktan sonra kargo bilgilerimi nasıl takip edeceğim?

    "Siparişlerim" sayfasından ilgili siparişinizi görüntüleyip "Kargo Takip" linkine tıklayarak durumunu görebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza e-posta gönderilir.

  • Kargo işlemleri için ücret ödeyecek miyim?

    ipekyol.com.tr'den yapacağınız 1750TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti ödemezsiniz. 1750TL altındaki siparişlerin teslimat ücreti 59.95TL olarak belirlenmiştir.

  • Teslimat adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

    Onaylanan siparişleriniz için adres değişikliği yapılamaz. Yanlış/eksik/farklı bir adreste iseniz siparişinizi iptal edip yeni sipariş oluşturmanızı öneririz.

  • İade kargosu için ücret ödeyecek miyim?

    Anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo'yu tercih etmeniz durumunda kargo ücreti ödemezsiniz. İade için başka bir kargo şirketi tercih edilmesi durumunda, kargo ücreti müşteri tarafından karşılanır.

  • Hızlı Teslimat Nedir?

    Hızlı Teslimat kapsamında, saat 12:00’ye kadar vermiş olduğunuz siparişler aynı gün saat 23:00’e kadar teslim edilmektedir. Saat 12:00’den sonra vermiş olduğunuz siparişleriniz ise bir sonraki iş günü saat 23:00’e kadar teslim edilmektedir. Belirtilen zaman aralığında teslim edilemeyen siparişlerin Hızlı Teslimat bedelleri 48 saat içerisinde kartınıza iade edilmektedir.

  • Eğer siparişindeki ürünler arasında hem Online Depo hem de Mağaza Stoklu ürünler var ise ürünler 2 farklı sevkiyatta gönderilecektir. Hızlı Teslimat seçeneğini Online Depo gönderilen için tercih edebilirsin.

  • Hızlı Teslimat Bölgeleri Nelerdir?

    Hızlı teslimat sadece İstanbul için geçerlidir. Ancak İstanbul’da bulunan bazı bölgeler hızlı teslimata dahil değildir. Adres bilgilerini girdiğinde bulunduğun bölge hızlı teslimat bölgesi değilse, yalnızca standart teslimat seçeneği aktif olacaktır.

    Dahil olmayan bölgeler;

    ADALAR; Burgazada, Kınalıada ARNAVUTKÖY; Baklalı Mah., Balaban Mah., Boyalık Mah., Çilingir Mah., Dursunköy Mah., Durusu Mah., Hacımaşlı Mah., İmrahor Mah., Karaburun Mah., Mareşal Fevzi Çakmak Mah., Nenehatun Mah., Terkos Mah., Yavuz Selim Mah., Yeniköy Mah. ÇATALCA; Akalan Mah., Atatürk Mah., Aydınlar Mah., Bahşayiş Mah., Başak Mah., Belgrat Mah., Celepköy Mah., Çakıl Mah., Çanakça Mah., Çiftlikköy Mah., Dağyenice Mah., Elbasan Mah., Fatih Mah., Gökçeali Mah., Gümüşpınar Mah., Hallaçlı Mah., Hisarbeyli Mah., İhsaniye Mah., İnceğiz Mah., İzzettin Mah., Kabakça Mah., Kalfa Mah., Karacaköy Merkez Mah., Karamandere Mah., Kestanelik Mah., Kızılcaali Mah., Nakkaş Mah., Oklalı Mah., Ormanlı Mah., Ovayenice Mah., Örcünlü Mah., Örencik Mah., Subaşı Mah., Yalıköy Mah., Yaylacık Mah., Yazlık Mah. PENDİK; Ballıca Mah., Emirli Mah., Göçbeyli Mah., Kurna Mah., Kurtdoğmuş Mah. SİLİVRİ; Akören Mah., Bekirli Mah., Beyciler Mah., Büyük Sinekli Mah., Cumhuriyet Mah., Çayırdere Mah., Çeltik Mah., Danamandıra Mah., Fener Mah., Gazitepe Mah., Kadıköy Mah., Küçük Sinekli Mah., Sayalar Mah., Yolçatı Mah. ŞİLE; Ağaçdere Mah., Ağva Merkez Mah., Ahmetli Mah., Akçakese Mah., Alacalı Mah., Avcıkoru Mah., Bıçkıdere Mah., Bozgoca Mah., Bucaklı Mah., Çataklı Mah., Çayırbaşı Mah., Çelebi Mah., Çengilli Mah., Darlık Mah., Değirmençayırı Mah., Doğancılı Mah., Erenler Mah., Esenceli Mah., Geredeli Mah., Göçe Mah., Gökmaşlı Mah., Göksu Mah., Hacı Kasım Mah., Hacıllı Mah., Hasanlı Mah., İmrendere Mah., İmrenli Mah., İsaköy Mah., Kabakoz Mah., Kadıköy Mah., Kalem Mah., Karabeyli Mah., Karacaköy Mah., Karakiraz Mah., Karamandere Mah., Kervansaray Mah., Kızılca Mah., Korucu Mah., Kömürlük Mah., Kurfallı Mah., Kurna Mah., Meşrutiyet Mah., Oruçoğlu Mah., Osmanköy Mah., Ovacık Mah., Sahilköy Mah., Satmazlı Mah., Sofular Mah., Soğullu Mah., Sortullu Mah., Şuayipli Mah., Teke Mah., Ulupelit Mah., Üvezli Mah., Yaka Mah., Yaylalı Mah., Yazımanayır Mah., Yeniköy Mah., Yeşilvadi Mah.

IPEKYOL CLUB

• Ipekyol Club üyeliği ve avantajları nedir? 

Ipekyol Club üyesi olduğunuzda, Ipekyol’un genel ve özel kampanyalarından, promosyonlarından, tanıtımlarından öncelikli olarak haberdar olur; puan kazanma/harcama avantajlarından yararlanabilirsiniz. Ipekyol Club üyeliğiniz yoksa ve puan kazanmak istiyorsanız mağazada kasada, web sitesinde ödeme aşamasında Ipekyol Club üyelik kayıt süreçlerini tamamlayarak ve cep telefonu doğrulaması yaparak Ipekyol Club üyesi olabilir ve puan kazanmaya başlayabilirsiniz. Ipekyol Club ayrıcalığı ile web sitesinden yaptığınız alışverişlerinizden %5'e varan oranda puan kazanabilir ve kazandığınız puanlar aktif duruma geldiğinde tüm Ipekyol ürünlerinde kullanım sağlayabilirsiniz. Kazanılan Ipekyol Club puanların son tarihi kazanıldığı tarihe göre bir sonraki yılın son günüdür.
 

• Ipekyol Club üyesi nasıl olunur?

Ipekyol Club üyesi olmayı mağazalarda kasadan talep ederek; web sitesinde de aşağıdaki süreçleri tamamlayarak üyelik sahibi olabilir ve puan kazanmaya başlayabilirsiniz.
1- Yeni üyelik oluştururken websitesinde gerekli kişisel bilgiler doldurulduktan sonra “Club üyeliği istiyorum ve sözleşmeyi burada onaylıyorum” kutucuğunun işaretli olduğuna emin olunmalıdır.
2- Tüm üyelik bilgilerinizin en altındaki “Ipekyol Club üyesi olmak istiyorum ve Ipekyol Club sözleşmesini onaylıyorum.” kutucuğunun işaretli olduğuna emin olunmalıdır.
3- “Bilgilerimi Güncelle” butonuna tıklayarak Ipekyol Club üyeliğinizi aktif hale getirebilirsiniz. 

• Ipekyol Club puanımı nereden görebilirim?

ipekyol.com.tr ya da uygulama üzerinden, Hesabım sekmesi altında Ipekyol Club’ a tıklayarak puanlarınızı görüntüleyebilirsiniz. Ipekyol Club puanınızı kullanabilmek için, siparişinizi oluşturmanız ve ödeme ekranına kadar ilerlemeniz gerekmektedir. Ödeme ekranın en üst kısmında puan detaylarınıza ulaşabilir ve alışverişinizde kullanabilirsiniz.

• Ipekyol Club’ın özel programı nedir? 

Ipekyol Club, puan ve seviyeye dayalı bir özel müşteri programıdır. Ipekyol Club’ta 4 farklı seviye bulunur. Bulunduğunuz seviyeye bağlı olarak Ipekyol Club üyeliğiniz ile yaptığınız alışverişlerinizden daha fazla oranda puan kazanırsınız, size özel sürpriz hediyelerden ve ayrıcalıklardan yararlanırsınız. Detaylı bilgi için tıklayınız.

• Ipekyol Club’ın özel programına nasıl katılabilirim? 

Ipekyol Club üyesi olmak için; mağazalarımızda kasada ya da online üzerinden Ipekyol Club kayıt süreçlerini tamamlayabilirsiniz.
Ipekyol Club üyesi olmak için tıklayınız. Ipekyol Club üyeliğiniz ile yaptığınız alışverişlerden kazandığınız 1.000 puan ile Elite, 2.500 puan ile Exclusive, 6.000 puan ile Premium seviyesine üye olabilirsiniz. Seviyeniz yükseldikçe daha fazla ayrıcalığa sahip olursunuz.

• Ipekyol Club’ın özel programında ayrıcalıklı seviyemi nasıl korurum? 

Ipekyol Club seviyesini korumak, yıl içerisinde Elite üyeler için 750 Puan, Exclusive üyeler için 2.000 Puan, Premium üyeler için 5.000 puan kazanımına bağlıdır.

• Ipekyol Club’ın özel programında ayrıcalıklı seviyem süreli midir? 

Ipekyol Club seviyenizin süresi 12 aydır. 12 ay boyunca yaptığınız harcamalar ve puanlar hesaplanır. Toplam puanınıza bağlı olarak, bir üst ya da alt seviyeye geçebilirsiniz.

• Ipekyol Club’ın özel programında seviye ayrıcalıkları nelerdir? 

Üyelik girişi yaparak, bağlı olduğunuz seviyeye bağlı size özel ayrıcalıklara erişebilirsiniz.

IPEKYOL KOZMETİK
  • Koku seçeneği olarak çamaşır kokusu ve pudralı kokular var mı?

    Kokularımız içeriklerinde; meyve, tatlı, çiçek, oryantal, narenciye, odun notaları barındırmaktadır.

  • Kolonyalar da dezenfektan özelliği var mı?

    Ürünlerimiz dezenfekte görevi üstlenmek amacıyla üretilmemiştir. Fakat kolonyalarımız 80° alkol içermektedir ve yapılan pek çok akademik araştırmada 70° üzeri alkol içeren ürünlerin virüs ve bakteriler üzerinde etkili olduğuna dair çalışmalar mevcuttur.

  • Erkek kokularınız var mı?

    Kokularımız İpekyol kadınına özel tasarlanmıştır fakat koku seçimlerinde her iki cinsiyetin de kullanımına uygun olması durumu göz önünde bulundurularak tüm ürünlerimiz üretilmiştir.

  • Egzamaya zararlı mı?

    Ürünlerimiz hassas ciltlere sahip 20 kişilik gönüllü üzerinde test edilmiştir ancak egzama gibi sağlık durumlarında doktorunuza danışarak kullanmanızı tavsiye ederiz.

  • Kokular ne kadar süre kalıcı?

    Koku kalıcılıkları; cilt tipi, kullanım alanı, kullanım miktarı, cilt nem düzeyi ve ürün tipi gibi özelliklere göre farklılık göstermektedir. Bu yüzden kalıcılıkları için net bir süre vermek çok doğru olmamaktadır.

  • Sabunu nasıl deneyebiliriz?

    El & Vücut Losyonu, kolonya ve el kremlerimizi mağazalarımızda deneyimleyebilirsiniz. Ancak sıvı sabunumuz mağazalarımızda görsel olarak sergilenmekte olup herhangi bir numunesi bulunmamaktadır.

  • Yeni kokular eklenecek mi?

    Kullanıcılarımızın beğeni ve isteklerine göre ürün gruplarımıza yeni kokularımız eklenecektir.

  • Taksit seçeneği yok mu?

    Yasal düzenleme gereği kozmetik ürünler için taksit seçeneği bulunmamaktadır.

  • Kozmetik ürünlerinizde, vücutta herhangi bir alerjik reaksiyona sebebiyet verecek bir içerik var mıdır?

    Ürün formüllerimizin her biri hassasiyetle hazırlanmış olup insan sağlığı düşünülerek oluşturulmuştur. Aynı zamanda kozmetik ürünlerimize hassas cilde sahip 20 kişilik gönüllü üzerinde dermatolojik test gerçekleştirilmiş olup herhangi bir olumsuzluk rastlanmamıştır. Ancak alerjik cilt tiplerine sahip kişilerde öncelikle ürünlerin cildin görünmeyen bir bölümünde uygulanması tavsiye edilir.

  • Citrus Limetta erkekler için mi?

    Citrus Limetta; Narenciye notalarına sahip, kadın ve erkekler için kullanıma uygun bir kokudur.

  • Kolonyaları parfüm olarak kullanabilir miyim?

    Parfüm olarak kullanılmasında bir sakınca bulunmamaktadır.

  • Ürünler hassas ciltler için ne kadar uygun?

    Sağlık sorunlarına sahip kişilerde müşteri kendi inisiyatifinde veya doktoruna danışarak Ipekyol Kozmetik ürünlerimizi kullanabilir. Ürünlerimiz hassas cilde sahip 20 kişilik gönüllü grup üzerinde dermatolojik olarak test edilmiş olup, testler esnasında herhangi bir olumsuzluğa rastlanmamıştır.

  • Ürünler %100 bitkisel mi ve %100 bitkisel içerikli ürünler de üretilecek mi?

    Ürünlerimiz bitkisel içeriklerle üretilmektedir fakat bununla ilgili henüz bir sertifikasyon çalışmamız bulunmamaktadır.

  • Egzamaya / egzama gibi bir deri hastalığına sahibim. Kozmetik ürünlerinizin kullanımında sorun yaşar mıyım?

    Sağlık sorunlarına sahip kişilerde müşteri kendi inisiyatifinde veya doktoruna danışarak Ipekyol Kozmetik ürünlerimizi kullanabilir.

Bir Beden Seçin