6698 SAYILI
KİŞİSEL VERİLERİ KORUMA KANUNU UYARINCA
MOBIL APLİKASYON AYDINLATMA
METNİ
Veri
Sorumlusu:
İpekyol Giyim
Sanayi Pazarlama ve Ticaret Anonim Şirketi
Bomonti, Kazım
Orbay Caddesi, No: 35, Şişli/İstanbul
İşbu
Aydınlatma Metni, İpekyol Giyim Sanayi Pazarlama ve Ticaret Anonim Şirketi
(“İpekyol, Twist, Machka veya hep birlikte İpekyol”) olarak 6698 sayılı Kişisel
Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) ve ilgili mevzuat kapsamında sizlere
sunduğumuz hizmetler sırasında kişisel verilerinizin işlenmesi, saklanması ve
aktarılması ile ilgili sizleri bilgilendirmek amacıyla hazırlanmıştır
A.
KİŞİSEL VERİLERİNİZİN TOPLANMA YÖNTEMİ, HUKUKİ SEBEBİ VE
İŞLEME AMAÇLARI:
Şirketimiz tarafından, ilgili kişilerin aşağıdaki tabloda belirtilen
kişisel verileri mobil aplikasyon aracılığıyla elde
edilmektedir.
Kişisel verileriniz Şirketimiz
tarafından aşağıdaki amaçlar ve hukuki sebepler ile KVKK’nın 5. ve 6.
maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında
işlenecektir:
Veri Kategorisi |
Hukuki Sebep |
İşleme Amacı |
Kimlik
|
Açık rıza (Ticari elektronik
ileti onayı bulunması halinde reklam ve kampanya süreçlerinde SMS veya
e-posta iletilmektedir.) (KVKK m. 5 f. 1)
Bir sözleşmenin
kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin
taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması (KVKK m. 5
f. 2 c bendi)
Veri sorumlusunun
hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması (KVKK m. 5
f. 2 ç bendi)
Bir hakkın
tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması
(KVKK m. 5 f. 2 e bendi)
İlgili kişinin
temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru
menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 f bendi) |
-
Faaliyetlerin Mevzuata
Uygun Yürütülmesi -
Firma / Ürün / Hizmetlere
Bağlılık Süreçlerinin Yürütülmesi -
İletişim Faaliyetlerinin
Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satın Alım
Süreçlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satış Sonrası
Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satış
Süreçlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Üretim Ve
Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi -
Müşteri İlişkileri
Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi -
Müşteri Memnuniyetine
Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi -
Pazarlama Analiz
Çalışmalarının Yürütülmesi -
Reklam / Kampanya /
Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi -
Saklama Ve Arşiv
Faaliyetlerinin Yürütülmesi -
Sözleşme Süreçlerinin
Yürütülmesi -
Talep / Şikayetlerin
Takibi -
Ürün / Hizmetlerin
Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi -
Yetkili Kişi, Kurum Ve
Kuruluşlara Bilgi Verilmesi |
İletişim
|
Bir sözleşmenin
kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin
taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması (KVKK m. 5
f. 2 c bendi)
Veri sorumlusunun
hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması (KVKK m. 5
f. 2 ç bendi)
Bir hakkın
tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması
(KVKK m. 5 f. 2 e bendi) |
-
Faaliyetlerin Mevzuata
Uygun Yürütülmesi -
Firma / Ürün / Hizmetlere
Bağlılık Süreçlerinin Yürütülmesi -
İletişim Faaliyetlerinin
Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satın Alım
Süreçlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satış Sonrası
Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satış
Süreçlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Üretim Ve
Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi -
Müşteri İlişkileri
Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi -
Müşteri Memnuniyetine
Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi -
Pazarlama Analiz
Çalışmalarının Yürütülmesi -
Reklam / Kampanya /
Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi -
Saklama Ve Arşiv
Faaliyetlerinin Yürütülmesi -
Sözleşme Süreçlerinin
Yürütülmesi -
Talep / Şikayetlerin
Takibi -
Ürün / Hizmetlerin
Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi |
Müşteri İşlem
|
Bir sözleşmenin
kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin
taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması (KVKK m. 5
f. 2 c bendi)
Veri sorumlusunun
hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması (KVKK m. 5
f. 2 ç bendi)
Bir hakkın
tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması
(KVKK m. 5 f. 2 e bendi) |
-
Firma / Ürün / Hizmetlere
Bağlılık Süreçlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satın Alım
Süreçlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satış Sonrası
Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satış
Süreçlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Üretim Ve
Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi -
Müşteri İlişkileri
Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi -
Müşteri Memnuniyetine
Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi -
Pazarlama Analiz
Çalışmalarının Yürütülmesi -
Reklam / Kampanya /
Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi -
Saklama Ve Arşiv
Faaliyetlerinin Yürütülmesi -
Talep / Şikayetlerin
Takibi -
Ürün / Hizmetlerin
Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi |
İşlem Güvenliği |
Bir sözleşmenin
kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin
taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması (KVKK m. 5
f. 2 c bendi)
Veri sorumlusunun
hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması (KVKK m. 5
f. 2 ç bendi) |
-
Bilgi Güvenliği
Süreçlerinin Yürütülmesi -
Erişim Yetkilerinin
Yürütülmesi -
Faaliyetlerin Mevzuata
Uygun Yürütülmesi |
Görsel ve İşitsel Kayıtlar |
Açık rıza (KVKK m. 5 f. 1)
İlgili kişinin
temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru
menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 f bendi) |
-
Firma / Ürün / Hizmetlere
Bağlılık Süreçlerinin Yürütülmesi -
Pazarlama Analiz
Çalışmalarının Yürütülmesi -
Reklam / Kampanya /
Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi -
Saklama Ve Arşiv
Faaliyetlerinin Yürütülmesi -
Talep / Şikayetlerin
Takibi -
Ürün / Hizmetlerin
Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi |
Pazarlama |
Açık rıza (Ticari elektronik
ileti onayı bulunması halinde reklam ve kampanya süreçlerinde SMS veya
e-posta iletilmektedir.) (KVKK m. 5 f. 1)
İlgili kişinin
temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru
menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 f bendi) |
-
Firma / Ürün / Hizmetlere
Bağlılık Süreçlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satış
Süreçlerinin Yürütülmesi -
Pazarlama Analiz
Çalışmalarının Yürütülmesi -
Reklam / Kampanya /
Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi -
Saklama Ve Arşiv
Faaliyetlerinin Yürütülmesi -
Talep / Şikayetlerin
Takibi -
Ürün / Hizmetlerin
Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi |
B.
KİŞİSEL VERİLERİN AKTARILDIĞI TARAFLAR VE AKTARIM
AMAÇLARI:
Kişisel verileriniz; KVKK’nın 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel
veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde aşağıda yer verilen üçüncü
taraflara ve belirtilen amaçlarla aktarılabilecektir:
Üçüncü Taraf |
Veri Kategorileri |
Aktarım Amacı |
Aktarımın Hukuki Sebebi |
İş Ortağı, İştirakler, Bağlı Ortaklıklar, Topluluk
Şirketleri ve Tedarikçiler |
Kimlik, İletişim, Müşteri İşlem, İşlem Güvenliği, Görsel
ve İşitsel Kayıtlar, Pazarlama |
-
Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin
Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi -
Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi -
Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin
Yürütülmesi -
Sözleşme Süreçlerinin Yürütülmesi -
Talep / Şikayetlerin Takibi -
Ürün / Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin
Yürütülmesi |
-
Veri sorumlusunun
hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 ç bendi) -
Bir hakkın tesisi,
kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 e bendi) -
İlgili kişinin temel
hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru
menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 f bendi) |
Yetkili Kamu Kurum ve Kuruluşları
|
Kimlik, İletişim, Müşteri İşlem, İşlem Güvenliği, Görsel
ve İşitsel Kayıtlar, Pazarlama |
-
Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi -
Yetkili Kişi, Kurum Ve Kuruluşlara Bilgi
Verilmesi |
-
Veri sorumlusunun
hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 ç bendi) -
Bir hakkın tesisi,
kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 e bendi)
|
Gerçek veya Özel Hukuk Tüzel
Kişileri |
Kimlik, İletişim, Müşteri İşlem, İşlem Güvenliği, Görsel
ve İşitsel Kayıtlar, Pazarlama |
-
İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satın Alım Süreçlerinin
Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin
Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin
Yürütülmesi -
Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi -
Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin
Ürün / Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi |
-
Veri sorumlusunun
hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 ç bendi) -
Bir hakkın tesisi,
kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 e bendi) |
C.
KİŞİSEL VERİ SAHİBİNİN 6698 SAYILI KANUN’UN 11.
MADDESİNDE SAYILAN HAKLARI
Kişisel
verileriniz ile ilgili başvuru ve taleplerinizi dilerseniz;
·
Geçerli bir kimlik belgesi ile birlikte İpekyol’a Bomonti, Kazım
Orbay Caddesi, No: 35, Şişli/İstanbul adresinden şahsen başvurarak,
·
Kayıtlı elektronik posta (KEP) adresi, güvenli elektronik imza ya da mobil
imza kullanmak suretiyle ipekyolgiyimas@hs01.kep.tr kayıtlı elektronik posta (KEP)
adresine göndererek, İpekyol’a iletebilirsiniz.
Veri
Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ uyarınca, İlgili Kişi’nin,
başvurusunda ad, soyad, başvuru yazılı ise imza, T.C. kimlik numarası,
(başvuruda bulunan kişinin yabancı olması halinde pasaport numarası), tebligata
esas yerleşim yeri veya iş yeri adresi, varsa bildirime esas elektronik posta
adresi, telefon numarası ve faks numarası ile talep konusuna dair bilgilerin
bulunması zorunludur.
İlgili Kişi,
yukarıda belirtilen hakları kullanmak için yapacağı ve kullanmayı talep ettiği
hakka ilişkin açıklamaları içeren başvuruda talep edilen hususu açık ve
anlaşılır şekilde belirtilmelidir. Başvuruya ilişkin bilgi ve belgelerin
başvuruya eklenmesi gerekmektedir.
Talep konusunun
başvuranın şahsı ile ilgili olması gerekmekle birlikte, başkası adına hareket
ediliyor ise başvuruyu yapanın bu konuda özel olarak yetkili olması ve bu
yetkinin belgelendirilmesi (vekâletname) gerekmektedir. Ayrıca başvurunun
kimlik ve adres bilgilerini içermesi ve başvuruya kimliği doğrulayıcı
belgelerin eklenmesi gerekmektedir.
Yetkisiz üçüncü
kişilerin başkası adına yaptığı talepler değerlendirmeye alınmayacaktır.
Kişisel
verilerinize ilişkin hak talepleriniz değerlendirilerek, bize ulaştığı tarihten
itibaren en geç 30 gün içerisinde cevaplanır. Başvurunuzun olumsuz
değerlendirilmesi halinde, gerekçeli ret sebepleri başvuruda belirttiğiniz
adrese elektronik posta veya posta yolu başta olmak üzere eğer mümkünse talebin
yapıldığı usul vasıtasıyla size iletilir.
İPEKYOL GİYİM SANAYİ PAZARLAMA VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ