Teslimat ve Kargo

Ürünüm ne zaman kargoya verilir?

Hafta içi verdiğiniz siparişler 5-7 gün içinde hazırlanıp kargoya teslim edilir. 

Hafta sonu ve tatil günlerinde verilen siparişler takip eden ilk iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir. 

*İndirim dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle kargoya verilme süresi 5-7 iş günü arasında değişmektedir.

Sipariş takibimi nasıl yapabilirim?

"Siparişlerim" sayfasından tüm siparişlerinizi ve kargo durumlarını görüntüleyebilirsiniz.

Siparişimi tamamladıktan sonra kargo bilgilerimi nasıl takip edeceğim?

"Siparişlerim" sayfasından ilgili siparişinizi görüntüleyip "Kargo Takip" linkine tıklayarak durumunu görebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza e-posta gönderilir.

Kargo işlemleri için ücret ödeyecek miyim?

ipekyol.com.tr'den yapacağınız 400 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti ödemezsiniz. 400 TL altındaki siparişlerin teslimat ücreti 14.99 TL  olarak belirlenmiştir.

İndirim dönemlerinde ürünüm ne zaman kargoya verilir?

İndirim dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle, siparişinizin kargoya verilme süresi 5-7 iş günü arasında değişmektedir.

Hafta sonu ve tatil günlerinde verdiğim siparişler ne zaman kargoya verilir?

Hafta sonu ve tatil günlerinde verdiğiniz siparişler takip eden ilk iş günü içinde kargoya verilir.

Teslimat adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

Onaylanan siparişleriniz için adres değişikliği yapılamaz. Yanlış/eksik/farklı bir adreste iseniz siparişinizi iptal edip yeni sipariş oluşturmanızı öneririz.

"Sipariş adresinizi "Hesabım" sayfasında bulunan "Adreslerim" bölümünden değiştirebilir ya da satın alma işlemi sırasında "Yeni Adres Tanımlamak İstiyorum" butonunu işaretleyerek yeni adresinizi tanımlayabilirsiniz. Bu adres o andan sonraki siparişinizde kabul edilen teslimat adresi olarak çıkacaktır.

Kargo görevlisi teslimat adresinde beni bulamazsa ne olur?

Adreste bulunmamanız durumunda kargo görevlisi gönderinizi en yakın şubeden alabileceğinize dair bir not bırakır. Gönderinizi 3 gün içerisinde şubeden almamanız durumunda otomatik olarak iadesi gerçekleşir.

Siparişimdeki ürünler eksik geldi. Ne yapmalıyım?

Kargonuzu mutlaka kargo yetkilisinin yanında açmalı ve içindeki ürünlerin faturanız ile aynı olduğundan, paketinizin bozulmamış olduğundan emin olmalısınız. Eksik olduğunu fark ettiğiniz kargonuzu bekletmeden kargo görevlisine iade edebilirsiniz. İadenizi gerçekleştirirken paket içindeki iade formuna iade sebebinizi yazmayı unutmayın. “Hesabım” sekmesindeki “Sipariş detayı” adımından iade işlemini tamamlayın.

Siparişimdeki ürün/ürünler yanlış geldi. Ne yapmalıyım?

Siparişinizdeki ürün/ürünler ile faturanızda yazan ve koliden çıkan ürün/ürünler birbiri ile aynı değilse teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde tarafımıza başvurabilir, ardından size verilen kargo gönderi kodu ile hiçbir kargo ücreti ödemeden ürünü geri gönderebilirsiniz.

Faturam siparişimle birlikte teslim edilmedi. Ne yapmalıyım?

Her sipariş, faturasıyla birlikte kargoya verilir. Resmi faturanız, siparişinizin yer aldığı kolinin dışında, şeffaf plastik bir cep poşet içinde size ulaştırılır. Herhangi bir nedenden dolayı, faturanız siparişinizle birlikte gelmediyse kargo yetkilisine fatura talebinizi tekrar iletin. Talep ettiğiniz halde size teslim edilmeyen faturalarınız için tutanak hazırlatın ve bu konuda bizi bilgilendirin. Böylece, en kısa zamanda faturanızın aslı ya da “aslı gibidir” kaşeli bir kopyasını adresinize gönderebiliriz.

İade kargosu için ücret ödeyecek miyim?

Anlaşmalı olduğumuz MNG Kargo'yu tercih etmeniz durumunda kargo ücreti ödemezsiniz. İade için başka bir kargo şirketi tercih edilmesi durumunda, kargo ücreti müşteri tarafından karşılanır.

Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Ipekyol’dan verdiğiniz siparişler adresinize teslim edildiğinde, kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo paketini açıp kontrol etmenizi öneririz. Paket içeriğinde herhangi bir yanlışlık varsa ya da ürünler hasar görmüş, deforme olmuşsa lütfen kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatıp bu konuda bizimle iletişime geçin.